Apollogames| 10.8.2024
Jak se tvořilo? Cyber Beast!
Nakoukněte do zákulisí grafického oddělení Apollo Games.
Kde se vzal nápad?
Cyber Beast je jednou z těch her, která neměla přímočarý vznik; její vývoj se různě klikatil a měnil. Na počátku byla myšlenka vytvořit do portfolia další steampunkovou hru, ideálně s robotickým ovocem, což je samo o sobě velmi neobvyklý nápad. Při diskusích o designu hry se nadhodila speciální funkce Hold & Spin - volně přeloženo jako Drž a Toč - kterou zatím Apollo hry nemají. Poslední ingrediencí byla vlastní invence grafického designéra, který do návrhu hry propašoval planetu opic a naopak opomenul mechanické ovoce.
Jak to bylo s vývojem?
Jak jsem již zmínil, tato hra měla strastiplnou cestu a je tak trochu jako sirotek. Vývoj hry začal pod názvem Steam Fruits, ale záhy se motiv ovoce vytratil. Jelikož původní zadavatel hry odešel na jinou pozici, vývoj probíhal spontánně a bez pevného vedení. Brzy se ukázalo, že není úplně jasné, pro jaké hráče je hra vlastně určená. Steam Beast připomínal dystopické cyber romány s ponurou atmosférou spíše než rozverný steampunkový svět plný roztodivných parních výtvorů. Tou dobou videoherní scénou stále ještě rezonoval Cyberpunk 2077, což znamenalo, že publikum, kterému by se taková hra mohla líbit, existuje. Nakonec se název hry změnil na Cyber Beast, aby se podpořilo téma hry a její zacílení.
Co se ve hře ukrývá?
Mezi slotovými hrami je cyberpunk stále okrajovým žánrem. Pokud však hledáte neobvyklou hru, zkuste Cyber Beast. Hra nabízí speciální funkci Hold & Spin, kdy se zamknou speciální mince s konkrétními hodnotami a během volných otočení se hráč snaží získat co nejvíce těchto mincí, aby sesbíral jejich hodnoty jako výhru. Mezi mincemi se vyskytují také různě odstupňované jackpotové mince, které mohou zvýšit výhry do závratných výšek. Dále hra nabízí klasický bonus s volnými otočkami, ve kterém můžete získat i funkci Hold & Spin. Cyber Beast není hra pro každého, ale ti, kteří si ji oblíbí, si k ní vytvoří silné pouto a budou se k ní pravidelně vracet, protože jim nabízí jedinečný a nevšední herní zážitek.
Jak se tvořilo? Mystery Apollo 243
Nakoukněte do zákulisí grafického oddělení Apollo Games.
Zákulisí her s Filipem: Vegas 81 Multiplier
Nahlédněte jak probíhal vývoj her s hlavním grafikem Filipem.