Často kladené dotazy
Registrace
Co musím udělat, abych dokončil plnou registraci?
Pro dokončení plné registrace, tak jak je definována zákonem 186/2016 Sb., o hazardních hrách, je potřeba, abyste dokončili následující kroky. Tyto kroky i jejich stav naleznete v Můj účet, sekci Stav účtu v pravém menu po přihlášení.
- Vyplnění registračního formuláře
- Přidání a ověření platební metody
- Nastavení herních limitů
- Ověření identity
Vše můžete udělat online z pohodlí domova.
Registrace
Proč ode mě požadujete mé osobní údaje?
Všechny požadavky vyplývají ze zákona o hazardních hrách. Jelikož máme oficiální licenci na provoz technických her, musíme všechny tyto požadavky, včetně osobních údajů, vyžadovat. Můžeme vás však ubezpečit, že jsou u nás bezpečně uloženy, jelikož náš systém je plně certifikovaný nezávislým zkušebním ústavem.
Registrace
Registruji se podruhé a nejde mi dokončit proces registrace. Co mám dělat?
Pravděpodobně jste v předchozích registracích uvedl stejné některé údaje, které musí být jedinečné. Prosím, obraťte na naší zákaznickou podporu, kde Vám pomohou s dokončením registrace.
Můj účet
Zapomněl jsem uživatelské heslo. Co mám dělat?
Pod přihlašovacím polem klikněte na tlačítko Zapomenuté heslo. Následně vyplňte Váš e-mail a zvolte zaslat e-mail. Během pár minut obdržíte email s možností si nastavit nové heslo.
Můj účet
Zapomněl jsem přihlašovací jméno.
V tomto případně prosím kontaktujte naši podporu a to buď přes kontaktní formulář, nebo telefonem. Kontaktní formulář i telefonní číslo naleznete v levém menu v sekci Podpora.
Můj účet
Nemohu se přihlásit ke svému účtu. Co mám dělat?
Kontaktujte prosím naši podporu. Pro tento účel můžete využít kontaktní formulář, který naleznete v sekci Podpora.
Můj účet
Jak zruším svůj účet?
Pokud chcete zrušit Váš hráčský účet, kontaktujte naši podporu. Pro tento účel můžete využít kontaktní formulář, který naleznete v sekci Podpora.
Můj účet
Mohu si libovolně změnit osobní údaje, které jsem použil při registraci?
Z bezpečnostních důvodů umožňujeme provádět pouze některé změny osobních údajů ve Vašem hráčském účtu. Navíc lze údaje měnit pouze před dokončením ověření identity. Pokud nám chcete nahlásit nové kontaktní údaje, neváhejte se obrátit na naši Podporu.
Můj účet
Co jsou to sebeomezující herní limity a proč je musím nastavit?
Jedná se o herní limity, které si každý hráč nastavuje sám. Po dosažení maximálních hodnot nelze pokračovat ve hře. Důvodem je ochrana hráčů před případnou závislostí na hazardních hrách.
Bonusy
Nabízíte bonus pro nové hráče?
Ano, pro prvně registrované hráče máme připraveno několik bonusů:
- Bonus za registraci 100 free spinů
- Bonus za první vklad 100% až do výše 5 000 Kč.
Bonusy
Jak funguje vkladový bonus?
Přesná pravidla se dozvíte na našem webu v sekci Bonusy.
Bonusy
Proč jsem nedostal bonus?
Zkontrolujte si, zda máte dokončenou „plnou“ registraci ve Vašem hráčském profilu. Jen ověřené hráčské účty mají právo čerpat náš bonusový program. Podrobná pravidla bonusu se dočtete v sekci Bonusy.
Bonusy
Splnil jsem podmínky bonusu, kdy jej obdržím?
Čerpání bonusu si můžete kdykoliv zkontrolovat v hráčském menu,v sekci Bonusy. Bonus je připisován po čtvrtinách, vždy po splnění 25% z celkové hodnoty nutného protočení. Rychlost čerpání bonusu tedy závisí především na stylu Vaší hry.
Příklad: Hráč aktivoval bonus v hodnotě 100Kč. Podmínkou protočení, k získání bonusu v plné výši, je 3000 Kč. Hráč získá bonus 25 Kč vždy po protočení 750 Kč.
Bonusy
Jaký je požadavek na protočení pro čerpání bonusu pro nové hráče?
Pro získání 100% bonusu je nutné uzavřít sázky za „reálné“ peníze v hodnotě třicetinásobku vkladu, ze kterého byl bonus aktivován. Aktuální stav Vašeho bonusu a jeho čerpání naleznete ve svém hráčském profilu v sekci Bonusy.
Bonusy
Musím protočit bonus pro nové hráče, abych si mohl peníze vybrat?
Ano, pro získání vkladového bonusu je potřeba splnit podmínku protočení. Bonus je potřeba protočit 30 krát. Protože ale chceme nabídnout bonus opravdu každému, bonus připisujeme postupně.
Bonusy
Dokdy musím původní částku protočit, abych nepřišel o možnost získat bonus pro nové hráče?
Na získání bonusu máte přesně 30 dnů od jeho aktivace.
Výběry
Jak dlouho trvá výběr z hráčského konta na bankovní účet?
Ze zákona máme lhůtu 60 dnů na vyplacení finančních prostředků, nicméně se snažíme vyplácet výběry co nejrychleji. Výběry jsou zpracovávány ještě ten samý pracovní den, k zaslání poté dochází v rámci hodin. Výběry tedy můžete očekávat do několika hodin na svém bankovním účtu; nejpozději do 24 hodin od podání žádosti. Ve vzácných případech ale může dojít k delšímu zdržení.
Výběry
Jaká je minimální a maximální hodnota výběru?
Výběry jsou možné pouze převodem na bankovní účet v minimální hodnotě 100 Kč.
Ostatní
Mohu hrát zadarmo, abych si hru vyzkoušel?
Ano, všechny naše hry je možné hrát v režimu „pro zábavu“ zcela zdarma a bez registrace.
Ostatní
Je váš systém certifikovaný a legální?
Náš systém je certifikovaný Ministerstvem financí ČR a Elektronickým zkušebním ústavem. Na stránkách Ministerstva financí ČR naleznete aktuální seznam certifikovaných provozovatelů a my Vás ujišťujeme, že jsme v něm uvedeni.
Technické
Nepřišel mi ověřovací email.
Překontrolujte zadanou emailovou adresu, zkontrolujte si Vaši složku s příchozí i nevyžádanou poštou (spam). Pokud email nemůžete dohledat, kontaktujte naši podporu.
Technické
Jaká jsou minimální a maximální sázky?
Minimální sázka se u jednotlivých her liší. Velká část má min. sázku 5 Kč, stejně tak máme hry s min sázkou 1 Kč. Maximální sázka je ze zákona 1000 Kč. U vybraných her může ale být i nižší.
Aktuální přehled sázek u jednotlivých her najdete na stránce s herním plánem.
Aktuální přehled sázek u jednotlivých her najdete na stránce s herním plánem.
Technické
Minimální technické požadavky pro hraní technických her.
Desktop:
Mobil
- Microsoft Windows 7 a vyšší
- Mac OSX 10.10 a vyšší
- Aktuální verze Google Chrome
- Aktuální verze Mozilla Firefox
- Microsoft Internet Explorer 9 a vyšší
- Aktuální verze Safari
Mobil
- Google Android 5.0 a vyšší
- Apple iOS 11.0 a vyšší
- Android Native
- Android Chrome
- iOS Safari
Technické
Ve hře mi nehraje zvuk.
Zkontrolujte v menu hry – nastavení, jestli je zvuk zapnutý. Zkontrolujte si, zda máte zapnutý zvuk na Vašem zařízení, zkuste restartovat hru.
Technické
Zasekla se mi hra.
Pokud došlo k zaseknutí hry v jejím průběhu, restartujte ji. Budete vráceni na poslední dokončenou otočku (pokud se otočka nedokončila, peníze za tuto sázku Vám budou vráceny).
Technické
Co se stane, když opustím hru v jejím průběhu?
Pokud ukončíte hru v jejím průběhu, nic se neděje. Po opětovném zapnutí hry budete vráceni na poslední dokončenou otočku, a to i v průběhu bonusu.
Ověření
Jak ověřím svoji identitu online?
V průběhu dokončení plné registrace budete vyzváni k přihlášení se do svého internetového bankovnictví, jehož prostřednictvím dojde k ověření vaší totožnosti. V současnosti mohou online ověření provést klienti
Air Bank, Banka Creditas, České spořitelny,
ČSOB,
Fio banky,
Komerční banky,
Monety a
Raiffeisenbank. Usilovně pracujeme na tom, aby se brzy mohli online ověřovat i klienti dalších českých bank.
Ověření
Jak mohu fyzicky ověřit svoji totožnost?
Ověření je možné provést na kterémkoliv místě s označením Czech POINT, nejčastěji ho najdete na České poště. Ověření nám pošlete přes datovou schránku, přímo pracovníkem dané pobočky Czech POINTU. Poplatek za ověření na Czech POINT je 200 Kč. Po nahrání dokumentu s ověřením Vám tuto částku připíšeme na Váš hráčský účet. Identifikace je pro Vás tedy zcela zdarma.
Ověření
Co když moje banka nenabízí Bank iD pro ověření totožnosti?
Pokud vaše banka nenabízí Bank iD je jedinou další možnost se ověřit fyzicky na nejbližší pobočce Czech POINTu. Odtud nám pošlou vaše ověření a my dokončíme vaši registraci. V případě dotazů nás kontaktujte.
Ověření
Mám bankovní účet, který není vedený na moje jméno. Mohu jej použít?
Takový účet nelze ze zákona akceptovat pro účel ověření platební metody. Bankovní účet musí být veden na Vaše jméno.
Vklady
Jak dlouho trvá připsání vkladu na hráčské konto?
Vklady kartou nebo platební bránou probíhají okamžitě. Vklad převodem bývá uskutečněn nejpozději do konce následujícího pracovního dne.
Vklady
Byl mi zamítnut vklad. Proč?
K zamítnutí vkladu může dojít z několika důvodů (nedostatek peněz na bankovním účtu, chybně zadaný ověřovací kód, překročení vkladového limitu apod.). Pokud Vám byl vklad opakovaně zamítnut, kontaktujte naši podporu.
Vklady
Jaká je minimální hodnota vkladu kreditní kartou?
Minimální hodnota vkladu kreditní kartou je 100 Kč.
Vklady
Jaká je minimální hodnota vkladu bankovním převodem, Skrillem a Paysafecard?
- Minimální hodnota vkladu bankovním převodem je 100 Kč.
- Minimální hodnota vkladu Paysafecard a Skrill je 1000 Kč
Nejnovější