Petr| 30.6.2023

Videorecenze: Cestujeme časem s Oldskool Spin 81

Retro v moderním kabátku. Oldskool spin 81 od ApolloGames spojuje časem ověřené mechanismy s grafickou špičkou, která vzpomíná na retro devadesátky.

Automaty

Esence devadesátek v jediném automatu

Není důležité, jestli jste devadesátky zažili v produktivním věku, jako děti nebo o nich pouze čtete a sledujete je v seriálech - vězte jediné - byla to unikátní doba, kterou ani s odstupem několika dekád není snadné uchopit. Grafikům z ApolloGames se však podařilo moc hezky oživit vizuální stránku her té doby. Ale dost už vzpomínání na minulost. Oldskool Spin 81 totiž není jen pouhou napodobeninou her minulých, ale naopak chytrou herní mechanikou v lákavém kabátku.

Násobte výhry z tradičních symbolů

Klišé nebo nesmrtelná klasika? Třešničky, sedmičky, zvonečky a hromada ovoce. Říkejte si co chcete, ale každý hráč ví, že čas od času je třeba vrátit se ke kořenům a zrovna tyhle kořeny fungovaly vždy. Pokud jste již Oldskool Spin 81 hráli, tak dobře víte, že razí heslo, že v jednoduchosti je síla. Nehledejte tady různé stupně bonusových her či cashback nebo podobné herní mechaniky. Tady dostanete do ruky čistou klasiku bez zbytečných kudrlinek a složitostí.

Název Oldskool Spin 81 Výrobce Apollo Games
Minimální sázka 5 Kč Maximální sázka 1000 Kč
Princip výherních linií Criss-cross Počet válců a linií 4 válce a 81 linií
Speciální symbol Wild Bonus Ne

Hodnocení: Výlet do historie točení se vydařil

Asi nikdo nemá na svém seznamu oblíbených her jen jeden jediný počin. Síla této herní pecky není ani tak v tom, že by ji snad hráči museli považovat za nekorunovaného krále, ale spíš v tom, že je příjemným návratem do dob, které mnozí z nás zažili. Ano, svět byl tehdy přehlednější a stejné je to s touto hrou. Čtyři válce, 81 linií, criss-cross, wild a tady to máte - pěknou zábavu! Tohle cestování časem nás hodně baví.